T. T-home,

Megpróbálok higgadtan írni, de ez nem valószínű, hogy sikeres lesz.
Székely István
Aka... telefonvonalon kapcsolódnék az internetre, de önök hónapok óta képtelenek elfogadható kapcsolatot biztosítani. Átlagban hetente bejelentem, eleinte csináltak is valamit, és küldtek sms-t a "hiba elhárításáról", amit persze nem tettek meg, mert az sms megérkezése után fél órával mindig megszakadt a kapcsolat.

Nem tudok dolgozni, több weblapnak a webmestere vagyok, és képtelenség az önök által szolgáltatott minősíthetetlen minőségű internetkapcsolattal dolgozni. El nem tudom mondani, hányszor kellett egy videó feltöltését újraindítani mert megszakadt az FTP-s feltöltés, miután önöknél 20 perc 2 másodperc kapcsolat után lekapcsolt valaki / valami a netről.

A körzetben dolgozó kollégájuk már az őrület határán van, mert semmi hibát nem talál a házon belül, a faluban mindenkinek robog a net, jó kapcsolatuk van, csak nálam képtelenek a szerződésben vállaltakat teljesíteni.

Engem igazán nem érdekel, hogy mi a hiba. Ez valahol önöknél van, és elvárom, hogy megjavítsák, ami nem egyenlő azzal, hogy küldenek egy sms-t, hogy lezárták a hibát, mert azzal nem vagyok kisegítve. Önöknek állítólag vannak szakembereik, akkor küldjenek ki egy ifjú zsenit, aki mindenféle elektronikus csodamérőműszert ráakaszt a vonalra, és kiméri, hogy hol a hiba. Önöknek MUSZÁJ megjavítani a hibát, még akkor is, ha hozzám külön optikai vezetéket kell kiépíteni.

Elvárom, hogy néhány napon belül válaszoljanak, miután kivizsgálták, hogy ki a felelős azért, hogy nem javították meg a bejelentett hibát.
Elvárom, hogy villámgyorsan befejezzék a javítást.
Tisztában vagyok azzal is, hogy ez a levél nagyjából szinte semmit nem jelent, mert nem fogják megjavítani az internetkapcsolatot, hanem húzzák, halogatják, mert így kényelmes egy ilyen tehetetlen cégnél, aminek az ügyfél csak egy kellemetlen rossz, ha tenniük is kéne valamit.

Székely István