A Seafalcon mesél

Mindenféléről mesélek a tengerészet kapcsán. Fényképek, videók, receptek, sztorik, naplóbejegyzések, viccek... ami jön.

Kaptam választ a T-Comtól...

Print Friendly and PDF

Itt a válasz, amit tegnap kaptam, mert ők ilyen gyorsak, és kedvesek, és szolgálatkészek, de főleg, mert én megérdemlem!:

Tisztelt Székely István, kedves Ügyfelünk!

 

A levelében jelzett hibát a xxxxxxxxx számú azonosítóval továbbítottuk szakembereinknek. A probléma kivizsgálásáig és illetékes kollégáink válaszáig türelmét kérjük. A vizsgálat aktuális állásáról telefonon, a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívható, 1412 telefonszámon tájékozódhat.

Üdvözlettel: X.Y.

Magyar Telekom Nyrt.

Nos, szerintük ezt megérdemlem...

Válaszoltam:

Tisztelt X.Y., kedves Ügyfélszolgálat!

Úgy látom, ön nem tud olvasni.
Miért jelentette be a hibát? Azt én már előbb megtettem.

Amit Önnek tennie kellett volna, a kérdéseimet megválaszolni, amire ugye egyáltalán nem reagált. Úgy vélem, vannak törvények (fogyasztóvédelem), amik Önökre is vonatkoznak, és például a fogyasztó kérdéseit nem hagyhatják figyelmen kívül.

Nyomatékosan felhívom a figyelmét: a feltett kérdéseimre várom a választ!

Maradok kiváló tisztelettel:

Székely István

Újra itt vagyok!

Print Friendly and PDF

Nem vesztem el, csak...

Szóval április elején voltunk Mosonmagyaróváron négy napra gyógyfürdőben. Utána, a sors így hozta, hamarosan indultunk Erdélybe, majd Bukarestbe Húsvétra. De a sors nem nagyon akarta, hogy írhassak a blogjaimba. Ugyanis az internet - szokás szerint - döglődött. Be is jelentettem a T-Comnál, ami egyébként a világ leggagyibb szolgáltatója.

Ellenőrzés. Persze szokás szerint alapból engem néztek hülyének.

- Be van kapcsolva? Ellenőrizte?

- Az anyád... - Ezután kijöttek. Matat, kutat, ellenőriz.

- Légkábelt kell cserélni az oszlopokon - mondta a pasi. - Találtam egy másik érpárt, arra kötöttem, ezért aztán internet biztosan lesz. - búcsúzott.

Elment. Se telefon, se internet.

- Uram, a javításhoz nem kell a házba bemenni, ön mehet nyugodtan külföldre, ha hazajött, ki lészen a hiba javítva. Hazajöttem, nem lett a hiba kijavítva. Telefon a qrva menürendszernek.

- Hát anyagbeszerzésnél áll a dolog... - mondta a kislánka a helpdesknél.

Két nap múlva: - Már kiadták a szerelőknek.

Másnap: - nem tudjuk hol áll a javítás... ki van adva...

- Hol lehet reklamálni? - megkaptam az ügyfélszolgálat ímélcímét. Hát ha szolgáltatni nem is tudnak, ahhoz rendkívül értenek, hogy senkit ne lehessen elérni, mindenkit elrejtsenek az ügyfél jogos felháborodása elől.

Pénteken már üvöltöttem a szerencsétlen ügyfélszolgálatos fiúval.

Tegnap, hétfőn megjöttek.

- Kicsréltük az összes búrát a vonalon - mondta a pasas, bár nem értettem, hogy miről beszél. - Most már kell lenni internetnek.

Persze nem volt.

Jeladó a vonalam végére, megtalálták az oszlopon a megfelelő érpárt, átkötés. Kész, van internet.

Persze akkor sincs!

Ezután vonalvizsgálat a lakásban. A DSL doboz fordítva lett az előző szerelő által bekötve.

Van internet.

Van telefon.

Ilyen egyszerű az élet a T-Comnál.

Feedek
Megosztás

Címke lista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HTML

ingyenes webstatisztika