Itt a válasz, amit tegnap kaptam, mert ők ilyen gyorsak, és kedvesek, és szolgálatkészek, de főleg, mert én megérdemlem!:

Tisztelt Székely István, kedves Ügyfelünk!

 

A levelében jelzett hibát a xxxxxxxxx számú azonosítóval továbbítottuk szakembereinknek. A probléma kivizsgálásáig és illetékes kollégáink válaszáig türelmét kérjük. A vizsgálat aktuális állásáról telefonon, a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívható, 1412 telefonszámon tájékozódhat.

Üdvözlettel: X.Y.

Magyar Telekom Nyrt.

Nos, szerintük ezt megérdemlem...

Válaszoltam:

Tisztelt X.Y., kedves Ügyfélszolgálat!

Úgy látom, ön nem tud olvasni.
Miért jelentette be a hibát? Azt én már előbb megtettem.

Amit Önnek tennie kellett volna, a kérdéseimet megválaszolni, amire ugye egyáltalán nem reagált. Úgy vélem, vannak törvények (fogyasztóvédelem), amik Önökre is vonatkoznak, és például a fogyasztó kérdéseit nem hagyhatják figyelmen kívül.

Nyomatékosan felhívom a figyelmét: a feltett kérdéseimre várom a választ!

Maradok kiváló tisztelettel:

Székely István